booked.net
19.01.2021
02:24

Մոսկվայում ստորագրված փաստաթուղթը շահեկան կլինի բոլոր երեք կողմերին . «Կոմերսանտ»-ը հրապարակել է տրանսպորտային միջանցքների և երկաթուղու քարտեզը

Հունվարի 11-ին Մոսկվայում կայացած Ռուսաստանի, Հայաստանի և Ադրբեջանի ղեկավարների եռակողմ բանակցությունների արդյունքները Բաքվում և Երևանում տրամագծորեն հակառակ գնահատականն են ստացել: Գրում է «Կոմերսանտը»:

Ըստ «Կոմերսանտ»-ի Ադրբեջանում հանդիպումը համարել են արդյունավետ, քանի որ պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել տարածաշրջանում տնտեսական և տրանսպորտային կապերի ապաշրջափակման վերաբերյալ, իսկ Հայաստանում ընդդիմությունը մեղшդրել է վարչապետ Փաշինյանին հերթական ձшխողմшն համար, քանի որ հայ հասարակությունը գեր-իների վերադարձը համարում է առաջնային խնդիր, մինչդեռ բանակցությունների ժամանակ քննարկվել են տնտեսական օրակարգին վերաբերող հարցեր:

Ե՛վ Բաքուն, և՛ Երևանը ակտիվորեն քննարկում են ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի և Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևի հանդիպման արդյունքները, որը տեղի է ունեցավ Մոսկվայում ՝ Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինի միջնորդությամբ: Հանդիպմանը պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել երեք երկրների փոխվարչապետերի գլխավորությամբ աշխատանքային խումբ ստեղծելու մասին, որը կզբաղվի «տարածաշրջանում բոլոր տնտեսական և տրանսպորտային կապերի ապաշրջափակումով»:

Բանակցությունների շրջանակում քննարկման 2 հիմնական ուղղություն կա: Առաջինն այն է, որ սա միջանցք է Ադրբեջանի հիմնական մասից դեպի անկլավ՝ Նախիջևան, որը պետք է անցնի Հայաստանի Սյունիքի մարզով: Երկրորդն այն է, որ Երևանից Սյունիքի մարզ տանող երկաթգծի տարբերակն է, որն անցնում է Նախիջևանի միջով: 2 երթուղիներն ակտիվորեն օգտագործվում էին Խորհրդային Միության ժամանակ, բայց Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտության պատճառով դրանք դադարեցին գոյություն ունենալ:

Տրանսպորտային այս ուղիների փակման պատճառով ժամանակին տուժեց նաև Ռուսաստանը: Երբ վրաց-աբխազական հակամարտության արդյունքում Ռուսաստանից գնացքների տեղափոխումը Վրաստան անհնար դարձավ, Հայաստանը կորցրեց իր գլխավոր դաշնակցի հետ ամենահուսալի ուղին, իսկ Ռուսաստանը՝ կապը Թուրքիայի երկաթուղիների հետ:

Արդյունքում, Հայաստանի երկաթուղիները ունեցան Երևանի և Թբիլիսիի միջև մի փոքր հատված, իսկ Ռուսաստանից ապրանքները կարող էին տեղափոխվել միայն վրացական ռազմական մայրուղով, որը պարբերաբար փակ է եղանակային պայմանների պատճառով:

Իրանի հետ տնտեսական կապերի ընդլայնումը կարող է լուրջ օգնություն դառնալ Հայաստանի համար, ինչը մինչ այժմ հնարավոր չէր, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ երկու երկրները կապվում են միայն մեկ լեռնային ճանապարհով:

«Այսպիսով, Մոսկվայում ստորագրված փաստաթուղթը տեսականորեն պետք է շահեկան լինի բոլոր երեք կողմերին. Ադրբեջանին պետք է ճանապարհ դեպի Նախիջևան և Թուրքիա, Ռուսաստանին՝ Թուրքիա և Հայաստան, իսկ Հայաստանին՝ Ռուսաստան և Իրան: Այս մասին գրում է ««Կոմերսանտը»:

Գտեք մեզ Facebook-ում

Գտեք մեզ Twitter-ում